• משלוח עד הבית בחינם בכל קניה מ 299 ש"ח ומעלה!

טיפוח בהתאמה אישית: איזה ליין טיפוח של Fashion TV Cosmetics מתאים לך ביותר?

כשאין לך זמן, להיות ממוקדת זו דרישה מאד חשובה. זו בדיוק הסיבה שבחרנו להציע לך את המדריך הזה שיעניק לך מקסימום מידע במינימום זמן ויאפשר לך לבצע את הרכישה הבאה שלך באתר של FTV Cosmetics

אף על פי שהאתר שלנו שופע מידע חיוני לגבי כל תכשיר ותכשיר אנחנו יודעים היטב שאין לך זמן ולכן דאגנו לך למדריך קצר שיסייע לך להחליט איזה ליין של המוצרים שלנו מתאים לך ואפילו דאגנו לך ללינק ישיר.

לאפקט אנטי-אייג'ינג

בסופו של דבר, כל אחת מאיתנו רוצה לעצור את השעון. התגובה הכי טובה שיכולה לקבל אישה כשהיא אומרת את הגיל שלה היא  "את נראית הרבה פחות!". קיימים אינספור טיפולי אנטי-אייג'ינג, אבל כשאת צריכה טיפול שיהיה באמת אפקטיבי, כדאי לך לבדוק את Golden Hero 24K – סדרת טיפוח וטיפול של Fashion TV Cosmetics לעור חלק, צעיר וקורן.

בנוסף לחומרים הפעילים המוגנים בפטנט כגון Betoxynol-4™ תכשירי הסדרה מועשרים בפתיתי זהב – מתכת אצילית הידועה כבר משחר ההיסטוריה ביכולתה לעודד ולהאיץ את תהליכי התחדשות העור ולהעניק לו זוהר מיוחד.

Golden Hero 24 KARAT - אנטי אייג'ינג מבית FTV-COSMETICS

תכשירי הסדרה פופולריים מאד הן בקרב הלקוחות שלנו ברחבי העולם והן בקרב דוגמניות הצמרת המובילות, מה שרק מעיד על האפקטיביות שלהם.

אגב, אם את זקוקה לטיפול ממוקד בעור מדולדל וקמטוטים, סדרת Hyaluronic Firming של Fashion TV Cosmetics המבוססת על חומצה היאלורונית, מתאימה לך בצורה מושלמת, במיוחד אם את נמצאת בתקופה עמוסה. המסכה בדקה והמזרק - מחליק קמטים מיידי עושים את העבודה שלהם נאמנה והתוצאות נראות לעין תוך זמן מאד קצר.

Hyaluronic Firming - מיצוק וטשטוש קמטים מבית FTV COSMETICS

לטיפול אינטנסיבי בעור יבש והעשרה בלחות

אנחנו חיות במדינה מאותגרת אקלימית, מילים יפות למזג האוויר שמשגע אותנו לאורך השנה: תקופות היובש הנוראי בחורף גובות את הקורבנות שלהן, שלא מסוגלות לצאת מהבית בלי למרוח על עצמן שכבות של קרם לחות. וזה לא ממש עוזר כי העור מתייבש מהר מדי, עוד לפני שהקרם מספיק להיספג.

הסדרת Luxuriant Crystals, מבית Fashion TV Cosmetics , מכילה - בנוסף לחומרים הפעילים המוגנים בפטנט כגון Betoxynol-4™ גם קריסטלים של קוורץ, הידועים בסגולותיהם להעשיר את העור בלחות לאורך זמן ולהאיץ את חילוף החומרים.

מדובר בסדרה של חמישה מוצרים בלבד שלכל אחד מהם יש תפקיד חשוב ויחד הם דואגים לספק את התוצאות ולאפשר לך להרגיש רכות ולחות רעננה בכל שעות היממה.

luxuriant crystals - טיפול אינטנסיבי בעור יבש מבית FTV-COSMETICS

להבהרת כתמי גיל ופיגמנטציה

הכתמים הכהים על עור הפנים שלנו יכולים לגרום לא מעט תסכול. לרוב הם נוצרים בעקבות נזקי השמש, בתקופת ההריון או כתוצאה מבעיות הורמונליות. אל דאגה, גם לזה יש לנו ב Fashion TV Cosmetics פתרון. סדרת Flash White Pearls המועשרת בתמצית המנדרין היפני המוגנת בפטנט, מונעת את היווצרות המלטונין, חומר האחראי על הפיגמנטציה ומבהירה את הכתמים הקיימים.

בנוסף, הסדרה מועשרת בוויטמין C, נוגד חמצון עוצמתי, המעודד את ייצור הקולגן ומעניק לעור שלך מראה מוצק, בריא וקורן.

FLASH WHITE PEARLS - הבהרת כתמי גיל ופיגמנטציה מבית FTV-COSMETICS

לעור שמן עד מעורב

אחת הטענות המרכזיות היא שעור שמן עד מעורב דורש יחס מיוחד ואין הרבה טיפולים יעילים שיכולים לאזן את שמנוניות העור הטבעית ולהעניק לנקבוביות ניקוי עמוק. לכן ראינו בזה אתגר מיוחד עבורנו: פיתחנו במעבדות המתקדמות של Fashion TV Cosmetics סדרה ייחודית הנלחמת בשמנוניות יתר, מרעננת את העור ומשפרת את המרקם שלו.

שם הסדרה מרמז על היעילות שלה: Checkmate Pink Pearl, כי בדיוק כמו במשחק שחמט, הדבר החשוב ביותר בטיפול בעור שמנוני היא אסטרטגיה נכונה ומדויקת.

CHECKMATE PINK PEARL - לטיפול בעור שמן עד מעורב מבית FTV-COSMETICS

לטיפול בעור הצוואר והמחשוף

כשאנחנו מטפלות בעור הפנים, פעמים רבות אנחנו נוטות להזניח את הצוואר ואת המחשוף, אזורים שעל העור הדק והעדין שלהם סימני הגיל נראים הרבה יותר מוקדם ממה שציפינו להם. שילוב של תכשירי הסדרה Crystal Decollifte, שיצרנו בFashion TV Cosmetics, בשגרת הטיפוח שלך יעזרו לך לטפח את האזורים האלה בקלות וביעילות.

Crystal Decollifte - טיפוח עור הצוואר והמחשוף מבית FTV-COSMETICS

לטיפוח העור מסביב לעיניים

גם אם עד עכשיו השתמשת באותו קרם מעשיר לאזור העיניים וגם לכל אזור הפנים, הגיע הזמן להבין ניואנס חשוב: עור העיניים דק ועדין עד כדי כך שהחומרים הפעילים שמכילים תכשירי טיפוח עור הפנים הרגילים פשוט לא יהיו יעילים ואף יכולים לגרום נזק.
סדרת Peptide Eye Blessing פותחה על ידי מומחי Fashion TV Cosmetics כדי לתת מענה מיוחד לאזור העיניים – היא מטפלת גם בקמטים ובקמטוטים וגם בשקיות הכהות שמתחת לעיניים, המסגירות את העייפות ואת הסטרס.

Peptide Eye Blessing - טיפוח העור מסביב לעיניים מבית FTV-COSMETICS

שימי לב! זה רק חלק מהתכשירים המעולים שיש ל-Fashion TV Cosmetics להציע לך. ואל תשכחי לבקר בקטגוריות האיפור, השיער וטיפוח הגוף והיגיינה, שם מצפים לך לא מעט גילויים והפתעות.

 

חזרה למעלה